21 mai 2018

Reconsiderare plan de slăbit

Dimineaţa, la prânz şi seara acelaşi lucru:
- salată mare de crudităţi + o proteină + un dressing

Salata poate conţine combinaţii de:
 - morcovi daţi pe răzătoarea fină
- varză tăiată măruuuunt
- ardei tăiaţi cât mai mărunţi, să nu te simţi iepure când rumegi bucăţile mari
- castraveţi daţi pe răzătoarea mare
- roşii cubuleţe
- puţină rădăcină de ţelină dată pe răzătoarea fină (e foarte aromată)

Proteina:
- carne
- brânzeturi
- ouă fierte
- peşte în sos tomat - are dressingul inclus :D 

Dressing
- sos tomat
- iaurt
- puţin ulei obţinut prin presare la rece

Am schimbat strategia pentru că am observat că mâncarea gătită, în special cartofii, mă face să mă simt obosită şi mereu flămândă, spre deosebire de vegetalele crude care îmi dau o senzaţie de prospeţime, energie şi îmi ţin de saţ mai multa vreme (au multe fibre + nefiind procesate termic sunt mai hrănitoare).

Încă sunt începătoare, deci mai am de învăţat reţete de dressinguri necalorice şi în timp mai trebuie să introduc şi alte crudităţi (sfeclă? ridiche? gulie? salată verde? spanac?) şi seminţe hidratate.

Mai pot adăuga dacă simt nevoia şi o felie de pâine integrală sau o lipie.

În rest, apă multă, cafea decofeinizată, fără dulciuri.